Circa 220 de reclamatii au fost depuse de salajeni la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Salaj, de la inceputul anului si pana in prezent. Cele mai multe, respectiv 151, au fost legate de nemultumiri privind prestarile de servicii, cum ar fi: reparatiile auto, facturarea energiei electice, a gazului si a apei potabile, serviciile de telefonie (Romtelecom, Zapp), serviciile de schimb valutar si serviciile bancare etc. Oamenii vin cu tot felul de probleme, iar comisarii incearca sa le rezolve in cel mai scurt timp. Unele dintre reclamatii nici macar nu tin de aceasta institutie, iar altele sunt chiar neintemeiate, dar rolul CJPC-ului este de a asculta oamenii si a le rezolva problemele, a declarat, intr-o conferinta de presa sustinuta la Zalau, Cristian Nicula, directorul coordonator al Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorilor Cluj. Pe locul doi se situeaza reclamatiile privind bunurile nemateriale (produse electrocasnice – televizoare, masini de spalat, aparate frigorifice -, telefoane mobile, calculatoare, mobilier si incaltaminte), si anume 61, in timp ce nemultumirile privind bunurile alimentare au trecut pe ultimul loc, cu 11 reclamatii. De mentionat este faptul ca toate cele 223 de reclamatii inregistrate au fost solutionate.